Έρευνα διέταξε η Αρχιεπισκοπή για τη συμμετοχή ιερέων στη διαδήλωση έξω από τα γραφεία της Ολυμπίας Τελιγιορίδου
Σύμφωνα με πληροφορίες του kastorianiestia.gr η Αρχιεπισκοπή Αθηνών ζήτησε από τον Μητροπολίτη Καστοριάς να διεξάγει έρευνα σχετικά με την συμμετοχή τριών ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεως στη διαδήλωση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα έξω από τα γραφεία της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς Ολυμπίας Τελιγιορίδου.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου