Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Ἐπειδή ἡ ἑορτή τῶν πρωτοκορυφαίων Ἀποστόλων Πέτρου καί Παύλου εἶναι φέτος ἡμέρα Παρασκευή, δέν καταλύουμε κρέας καί γαλακτομικά ἀλλά ψάρι. Μέ τό τέλος αὐτῆς τῆς νηστείας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, θά τρώγαμε ἀπό ὅλα, ἐάν ἦταν ἄλλη ἡμέρα...
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου