Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Ὁ πολύ ἀγαπητός ἐν Χριστῷ ἀδελφός Ἀνδρέας Μπουλάκης μοῦ ἀπέστειλε ἕνα κείμενο στό ὁποῖο ἐκθέτει τούς προβληματισμούς του γιά τή σύγχρονη Παιδεία, ὅπως τή βίωσε ἐφέτος μέσα ἀπό τή σχολική ζωή τῶν παιδιῶν του. Κατά τή γνώμη μου, ὅποιος δέ δακρύσει γιά τήν κατάντια τῶν δημόσιων σχολείων ὅπως περιγράφεται, εἶναι βαθιά νυχτωμένος… Μέ χαρά δημοσιεύω τίς σκέψεις αὐτές μέ τήν ἐλπίδα νά ξυπνήσουν μερικοί ἀπό μᾶς καί νά συμβάλουν σέ μία γενικευμένη ἀντίδραση τῆς κοινωνίας ἀπέναντι στούς ἀλητάρχες τοῦ συστήματος καί νανουριστές του λαοῦ.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου