Για ζήτημα του διαχωρισμού Κράτους – Εκκλησίας, που έχει ανοίξει η κυβέρνηση, τοποθετήθηκε μιλώντας στην εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα", ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
"Το θέμα αυτό που τίθεται ως δήθεν προοδευτικό πρόταγμα, έχει λυθεί εδώ και 130 χρόνια από την ελληνική πολιτεία, από το 1885. Είμαστε ένα ορθόδοξο έθνος κατά μεγάλη πλειοψηφία, αλλά έχουμε δημιουργήσει ένα ουδετερόθρησκο κράτος, όπως προβλέπει άλλωστε και το άρθρο 13 του Συντάγματος. Στην πολιτεία μας, νομίζω ότι επικρατεί του ουδετερόθρησκο κράτος. Και βέβαια συστατικό της Ρωμιοσύνης, είναι η Ορθοδοξία. Αυτό, κανένας νόμος και καμία κυβερνητική διαδικασία ή πολιτειακή αλλαγή μπορεί να το αλλάξει" ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου