Διαβάστε δυο συγκινητικά ποιήματα από μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αγρινίου για τους δυο Έλληνες στρατιωτικούς του Έβρου
Σήμερα στο σχολείο μας -2ο Γυμνασίου Αγρινίου- είχαμε γιορτή.
Αναφερθήκαμε και υμνήσαμε τους ήρωες και ηρωίδες του 1821.
Μετά τη γιορτή με τη φιλόλογό μας κ. Αγγέλη αναφερθήκαμε και στους σημερινούς ήρωες που είναι άγρυπνοι φρουροί των συνόρων μας. Αναφερθήκαμε στα δύο παλικάρια του Έβρου που κρατούνται στις φυλακές υψηλής ασφάλειας της Αδριανούπολης. Όλοι οι Έλληνες είμαστε στο πλευρό τους! Η Πολιτεία με διπλωματία χειρίζεται το θέμα και ελπίζουμε γρήγορα να επιλυθεί…
Με την ευκαιρία της σημερινής επετείου του 1821 στέλνουμε αυτούς τους στίχους και τις ευχές μας στους στρατιωτικούς του Έβρου:... Οι σημερινοί ήρωες
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου