Έτσι λέγεται η εβδομάδα που αρχίζει από την Κυριακή του Πάσχα και λήγει την Κυριακή του Θωμά. Η κάθε μέρα της αναφέρεται ως εξής: Δευτέρα της Διακαινησίμου Τρίτη της Διακαινησίμου κ.ο.κ. Πιθανότατα πήρε αυτή την ονομασία, επειδή άρχιζε η περίοδος πνευματικής αναγέννησης και ανακαίνισης για τους πιστούς, που είχαν βαπτισθεί τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου.… Συνέχεια
Copyright 2013, Lavaron - Διαβάστε το άρθρο εδώ: H εβδομάδα της Διακαινησίμου.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου