«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μία τουρκική σημαία - Είναι η νοσταλγία του μουσουλμάνου Τούρκου της δυτικής Θράκης»
Σε ένοπλη επανάσταση καλεί όλους τους μουσουλμάνους οι οποίοι βρίσκονται στη χώρα μας ο Αχμέτ Μετέ, ο ψευδομουφτής της Ξάνθης ο οποίος φωτογραφίζεται μπροστά σε μία σημαία της «Ανεξάρτητης τουρκικής δημοκρατίας της Δυτικής Ξάνθης». Tα όπλα τα οποία βρέθηκαν στο τζαμί στο χωριό Ηλιόπετρα του δήμου Τοπείρου, στην Ξάνθη μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Φαίνεται πλέον ξεκάθαρα ότι το Προξενείο έχει σχεδιάσει και εκτελεί σχέδιο ένοπλης «επανάστασης» σε στυλ Συρίας…
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου