Φωτογραφίες από τη σημερινή κοπή της Βασιλόπιτας στην Αγία Κυριακή Κοντοσκαλίου, μετά την Ακολουθία του Εσπερινού, που τελέστηκε στο Αγίασμα του Αγίου Βασιλείου, το οποίο βρίσκεται στο ναό.
Την Βασιλόπιτα ευλόγησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος, επόπτης της Περιφερείας Υψωμαθείων, πλαισιωμένος και από τους ιερείς π. Βασίλειο, π. Στυλιανό και π. Κωνσταντίνο.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου