ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Κυριακή 1 Ἰανουαρίου 2017
1. Πρώτη τοῦ ἔτους σήμερα, ἀδελφοί μου χριστιανοί. Νέον ἔτος ἔχουμε, τό ἔτος 2017. Ὡς ποιμενάρχης τῆς Μητροπόλεως αὐτῆς Σᾶς εὔχομαι τό ἔτος αὐτό ὅλοι ἐσεῖς, ἀλλά καί ὅλοι οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου νά γνωρίσουν καί νά ἀγαπήσουν τόν Θεό καί νά τόν ζήσουμε σωστά μέσα στήν ἁγία Του Ἐκκλησία. Γιατί πρέπει, ἀδελφοί μου, νά ἀγωνιζόμαστε νά γίνουμε ὅλο καί καλύτεροι. Ἔτσι θά ἔχει νόημα ἡ ζωή μας καί ἔτσι θά ἀνεβαίνει καί θά προάγεται ἡ κοινωνία τῶν ἀνθρώπων.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου