Την Κυριακή 30 Νοεμβρίου, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος λειτούργησε στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό Αγίου Ανδρέου Πεταλούς και τέλεσε την εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του Διακόνου κ. Παναγιώτου Μπουραντάνη – Μελά, ο οποίος θα αποτελεί εφεξής τον Εφημέριο του συγκεκριμένου Ι. Ναού. Δεχόμενος τις ευχαριστίες των Ενοριτών για την κάλυψη της κενής θέσεως του Εφημερίου [...]
Copyright 2013, Lavaron - Διαβάστε το άρθρο εδώ: Νέα χειροτονία από τον Σεβασμιότατο ποιμενάρχη κ. Διονύσιο | Ι.Μ. Κορίνθου.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου