Με 184 αφίσες που περιλαμβάνουν μηνύματα vegan έχει «ντυθεί» ένας ολόκληρος συρμός του μετρό από τις 9 Σεπτεμβρίου. Η καμπάνια θα διαρκέσει 28 ημέρες και ήδη έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις.
Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ) κάνει λόγο για στοχοποίηση της κατανάλωσης κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων, και για δυσφήμιση του ελληνικού κρέατος, με τις διαφημιστικές αφίσες «οι οποίες προωθούν τις απόψεις ομάδων “vegan”». Μεταξύ των άλλων, η Οργάνωση υποστηρίζει ότι εγκρίνοντας τη δημοσιοποίηση «ομάδων χωρίς θεσμικό χαρακτήρα» η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ φαίνεται να παίρνει θέση σε έναν διάλογο «για ένα θέμα με σοβαρότατες κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις».
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου